Page 3 of 180

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 06 Jul 2014, 21:50
by Anatooli
Bummeri wrote:Anatooli. TAW scriptillä muutetaan sitä terraingridiä. Siinä on 4 eri vaihtoehtoa terraingridille.
Image
none - low - normal - high, asetukset muuttaa sitä mainitsemaasi terraingridiä.

Mutta. Katsoin sen addon version documentointia. Siinä on mahdollista ottaa se "none" näppäin pois päältä, jolloin ruohoa ei saisi poistettua.

Code: Select all

If you want to disable the grass Option 'None' just set in your missions init.sqf: tawvd_disablenone = true;
Mutta en tiedä mistä Jp löysi sen että piirtoetäisyyden vaihteluvälin voisi lukita. Ainakaan siis täältä addon version puolelta.
Edelleenkin, koska kyseessä on pelkkä skripti, voidaan sitä ja sen toiminnallisuuksia vapaasti muokata ja sisällyttää tehtäviin tehtäväntekijän mielen mukaan. Vaikka TAW scripti ei tukisikaan jo itsessään ruohon pakottamista, sen lisääminen pienillä muokkauksilla skriptiin olisi triviaalia.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 06 Jul 2014, 22:28
by Kriel
Juuh, meni kokonaiset 2 minuuttia, kun löysi scripteistä oikean asetuksen. fn_openTAWVD.sqf saa slidereiden rangea säädettyä, oletuksena taitaa view distance olla 1600.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 07 Jul 2014, 16:30
by JP-9000
PMC modi poistettu koska ilmeisesti A3:n päivitys paskoi modin.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 08 Jul 2014, 13:37
by Paavo
JP-9000 wrote:PMC modi poistettu koska ilmeisesti A3:n päivitys paskoi modin.
:¨-(

Kyllä se toimi ainakin päivällä kun itse testasin? Miten se on paskaantunut?

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 08 Jul 2014, 14:35
by Kriel
Testailtiin ihan servulla tuota ja mm. spawnasi jatkuvasti lisää kiikareita intentaarioon, mikä on hieman ikävää.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 08 Jul 2014, 15:29
by Paavo
Vau!

ARMA kyllä osaa aina yllättää näiden bugien ja glitchien luovuudella :ugeek:

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 10 Jul 2014, 15:39
by Annddy
Nallepan kanssa puhuttiin tästä, sisään pääsee kävelemällä rampista sisälle ja sitten poppaa vasta valikko.

http://forums.bistudio.com/showthread.p ... od-Release

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 10 Jul 2014, 16:07
by JP-9000
Joku isompi BLUFOR kopu ois kyllä hyvä olla. Itse tosin diggailen tästä paljon enemmän. Kaikinpuolin laadukkaampi modi kuin tuo Chinook pack.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 10 Jul 2014, 16:58
by Keneraali
JP-9000 wrote:Joku isompi BLUFOR kopu ois kyllä hyvä olla. Itse tosin diggailen tästä paljon enemmän. Kaikinpuolin laadukkaampi modi kuin tuo Chinook pack.
Meitsi kanssa katsellut kohta vuoden tota SOAR:a A2:een. On kyl magee.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 10 Jul 2014, 17:41
by Annddy
No hitto, tota meinasinkin, tuli väärä modi linkitettyä.