Page 2 of 180

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 03 Jun 2014, 14:27
by Oks4
Annddy wrote:On nyt saanut julki A3 version, vaikuttaa hyvältä ja toimivalta.
Käsittääkseni poistettiin hetki sitten reposta, koska sylki jatkuvasti jotain erroria.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 03 Jun 2014, 14:45
by JP-9000
Joo, aikaisempi versio BWModista vaikutti sinänsä varsin laadukkaalta, mutta sen yksiköt oksensivat jotain virhettä ja modi myös paskoi koko moduulijärjestelmän jotenkin. Pitänee kuitenkin jossain vaiheessa ottaa uudelleentarkasteluun koska kyseessä on kuitenkin muuten ihan laadukas modi ja siinä tulee olemaan noita AGM:ää tukevia juttuja kuten tuulimittareita sun muita.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 01 Jul 2014, 15:45
by Monsteri
Suosittelen TAW viewdistance modia teidän ARMA3 repoon. Ollut GoM:lla pitkään jo käytössä ja on SThudin, taksforce radion ja nyt AGM:n ohella yksi tärkeimmistä modeista paketissamme.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 02 Jul 2014, 22:54
by Bummeri
Saako mission tekijä laitettua rajoituksia tuohon että mitkä asetukset voi laittaa ?

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 02 Jul 2014, 23:07
by Kriel
Eiköhän tuo ole järkevintä, että jättää TAW:n tehtäväntekijän vastuulle.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 03 Jul 2014, 20:44
by Oks4
Tuon TAWin skriptiverio ei ainakaan toiminut, en tiedä addonista.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 06 Jul 2014, 10:45
by JP-9000
Kyllä mulla ainakin se skriptiversio toimii ihan ongelmitta. Siinä ainakin voi rajottaa sitä näkyvyyttä jne.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 06 Jul 2014, 12:06
by Bummeri
Entäpä se tuikki tärkeä ruoho. Voiko sen varmistaa että sitä ei saa pois ?

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 06 Jul 2014, 18:07
by Anatooli
Bummeri wrote:Entäpä se tuikki tärkeä ruoho. Voiko sen varmistaa että sitä ei saa pois ?
Kyseessä kun on pelkkä skripti "oikean" addonin sijasta, niin ruohon voi helposti pakottaa päälle setTerrainGridillä olettaen että mikään muu addoni tai tehtäväntekijä ei tätä asetusta kumoa.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 06 Jul 2014, 18:48
by Bummeri
Anatooli. TAW scriptillä muutetaan sitä terraingridiä. Siinä on 4 eri vaihtoehtoa terraingridille.
Image
none - low - normal - high, asetukset muuttaa sitä mainitsemaasi terraingridiä.

Mutta. Katsoin sen addon version documentointia. Siinä on mahdollista ottaa se "none" näppäin pois päältä, jolloin ruohoa ei saisi poistettua.

Code: Select all

If you want to disable the grass Option 'None' just set in your missions init.sqf: tawvd_disablenone = true;
Mutta en tiedä mistä Jp löysi sen että piirtoetäisyyden vaihteluvälin voisi lukita. Ainakaan siis täältä addon version puolelta.