Page 1 of 180
ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 14 May 2014, 12:47
by Tikka
Täällä keskustellaan ARMA 3:n kiinnostavista modeista ja mietitään esim. niiden mahdollista sopivuutta meidän repoon.
Tämänhetkiset modit
Authentic Gameplay Modification
Posted: 27 May 2014, 14:48
by SpottedBill
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 27 May 2014, 15:02
by JP-9000
Kappas, feature list näyttää ainakin sisältävän kaikki oleelliset jutut ACE:sta jotka tällä hetkellä kolmosesta puuttuvat. Pitääpä tarkastaa. Tuo BWA3 - kytkös kyllä vähän huolestuttaa, se modi kun on osoittautui aika helvetin bugiseksi.
[edit]
Ensivaikutelmat: vaikuttaa ns. vitun hyvältä. Testaillaanpa lisää.
[edit2]
Joo. Sanoisin, että vielä testiä että hommat pelaa dedikoidulla servulla ja sitten välittömästi käyttöön. Ihan
helvetin hyvä modi. Lisää helvetisti kaikkia oleellisia juttuja ja medikkisysteemi pieksee XMedPaskan ihan 100-0 jo nyt ekassa versiossa.
[edit3]
Morfiiniyliannostus johtaa tähän:
Paras. Modi.
Ikinä.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 27 May 2014, 20:39
by Annddy
British Infantry. Tätä modia ite testaillu ja tuon L85 "päkin" (jonka se vaatii) kanssa aivan mainio.
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... h-Infantry
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 28 May 2014, 00:02
by JP-9000
Näyttää äkkiseltään vaan joltain uudelleenteksturointikakalta. Ei jatkoon.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 28 May 2014, 05:55
by Annddy
Niino, kyllähän tossa tulee esim. Uudet MK7 kypärät, Ospreyn suojaliivit. Ainakin L85 päkki ois suositeltava. Eihän tota modernia kakkaa muuten jaksa. Jos ei jatkoon niin ei jatkoon.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 29 May 2014, 14:54
by Nouty
Yksiköt on ihan ok, mutta nuo aseet on ihan perseestä. Tai lähinnä tuo ase, sillä tuossa ase "päkissä" ei ole kun tuo yksi ase ja yksi tähtäin. Ei jatkoon
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 29 May 2014, 23:47
by Annddy
Uskaltaudun vielä laittamaan tämmösen jolla ite oon pelaillu A3sta.
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... 8Retex-%29
Betassa, mut eipä tossa mitään erikoista ole. Lisäilee vaan unitteja joilla AOR1 ja 2 textuurit, mutta kummasti tuo kontrastia
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 31 May 2014, 19:00
by Oks4
Suuri puute arma3:ssa on mielestäni ollut se, että taskulamppua käyttääkseen on pitänyt olla myös jonkun sortin automaattiase kourassa. tässäpä ratkaisu, pistooli mihin saa lampun kiinni
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... -mm-Pistol
vaikutti nopealla testaamisella oikeen toimivalta, ja hämärässä voi nyt pelata pistoolihippaakin.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 01 Jun 2014, 19:33
by Annddy
Ehdotusta taas, BWMod. Eli tämä sama modiporukka joka on tehnyt Bundeswehr modin A2. On nyt saanut julki A3 version, vaikuttaa hyvältä ja toimivalta.
http://forums.bistudio.com/showthread.php?171183-BWMod