Thank you for a very detailed summary!Alekanderu wrote:Feedback on the missions:
Vietnam - teemaviikkopelit | LA 4.1.2020 | 19.00
Re: Vietnam - teemaviikkopelit | LA 4.1.2020 | 19.00
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Vietnam - teemaviikkopelit | LA 4.1.2020 | 19.00
Nyt kun pöly laskeutunut eventistä niin voisi tarkastella mitä tuli eventin perusteella opittua BZ -tehtävien teosta ja johtamisesta.Bummeri wrote:Zeuksien kameran alue tulisi rajata suunnitellun pelialueen mukaisesti.JoneKone wrote:Tärkeätä olisi saada blindzeus tehtäviin zeusnäkymään pelialueen rajat ja mahdolliset briifissä tai editorissa tehdyt karttamarkkerit näkyville. Nyt helposti koukkaa alueen ulkopuolelta vahingossa. Blindzeus tulisi mielestäni myös huomioida "dayz" säännön. Eli ykisttäinen JV vihollisen selustassa niin ei saa olla se yhden miehen rambo vaikka se zeuksena olisi mahdollista. Peliteknillisesti olisi myös suotavaa, että blindzeuksille olisi mahdollista rajata "hallinnointialue". Ettei vahingossa käske joukkoja alueen ulkopuolelle tai selkäkoukkuun.
Editointi aluetta voidaan myös rajata, tällöin syntyy myös seinämät alueelle, jotka näkyvät Zeus UI. Tulevassa BZ versiossa tätä käytetään estämään erinäisiä toimintoja jotka bugaavat. Tämän käyttö pitää ohjeistaa.
- BZ - käyttäytyy kuin pelaaja. Jos tehtäväalue sallii reunaa pitkin hyökkäämistä tai selkäkoukkua niin sitä todennäköisesti hyödynnetään. Tehtävätekijä ja johtajat tulee ottaa tätä huomioon.
- BZ - Assettien ja JV määrän kanssa tarkkuutta. Balanssi yhtä tärkeä kuin TVT tehtävissä.
- BZ - Slottien määrä pitää olla suhteessa johdettavaan joukkoon. BZ - pelaajien kesken johtamistapa voisi muistuttaa normaalia AFI käytäntöä.
- BZ - Slottiin menevä pelaaja tulee ymmärtää Zeus käyttöliittymän ja AI:n asettamat haasteet.
- BZ - kokemukseen vaikuttaa myös hyvin olennaisesti AI asetukset. AI:n säädöstä kattavaa kokemusta esim. Haariksella.
- BZ - Slottia sitoo yhteisön normaalit pelisäännöt.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer