Oletuksena on, että tehtävässä käytetään CBAn Name Groups In Lobby
Ei toimi SP tai yksiköille, jotka eivät ole playable. Vaatii, että paikalla jolla @groupId on pelaaja tai AI.
Code: Select all
if (isServer) then
{
{
{
scopeName "UnitLoop";
_roleDescription = roleDescription _x;
_groupIdPos = _roleDescription find "@";
if (_groupIdPos > -1) then // groupId found, set it
{
_groupIdPos = _groupIdPos + 1;
_groupIdToSet = _roleDescription select [_groupIdPos];
group _x setGroupIdGlobal [_groupIdToSet];
breakOut "UnitLoop"; //Stop lookin for groupIDs in this group
};
} forEach units _x;
} forEach allGroups;
};
Todo:
Tee config pohjainen versio joka toimii kaikille ryhmille riippumatta onko pelaajia yms. Materiaalia siihen:
https://community.bistudio.com/wiki/missionConfigFile - Kuinka mission.sqm saadaan lisättyö description.ext
https://forums.bohemia.net/forums/topic ... nfig-file/ - Kuinka loopata läpi lisätty mission.sqf config.
https://community.bistudio.com/wiki/Eden_Entity - yksikön uniikki id
https://community.bistudio.com/wiki/groupFromNetId - Ryhmän id
https://community.bistudio.com/wiki/objectFromNetId
https://community.bistudio.com/wiki/netId
Suorana editorissa:
https://community.bistudio.com/wiki/Ede ... Attributes
https://community.bistudio.com/wiki/set3DENAttributes
https://community.bistudio.com/wiki/add3DENEventHandler
https://community.bistudio.com/wiki/Arm ... hanged3DEN