Muutoksia tehtävästandardeihin
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: Muutoksia tehtävästandardeihin
No siis kuten sanoin. Tämä koskee vain tehtäviä joita pelataan epävirallisissa.
Re: Muutoksia tehtävästandardeihin
Voisko joku viisaampi selittää näitä:
afi_jip_enabled = true; // koko systeemi päällä
- false == voi jipata koko pelin ajan vai jip on täysin pois päältä?
afi_jip_allowed = true; // jip sallittu
- false == voi jipata koko pelin ajan vai jip on täysin pois päältä?
Etsin vain cooppiin oikeaa yhdistelmää.
afi_jip_enabled = true; // koko systeemi päällä
- false == voi jipata koko pelin ajan vai jip on täysin pois päältä?
afi_jip_allowed = true; // jip sallittu
- false == voi jipata koko pelin ajan vai jip on täysin pois päältä?
Etsin vain cooppiin oikeaa yhdistelmää.
Re: Muutoksia tehtävästandardeihin
Tällä hetkellä tehtävien spekta vaatii:
Init.sqf:ään:
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];
Init.sqf:ään:
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];
Re: Muutoksia tehtävästandardeihin
Jipeillä ei toimi spekta. lauantaina toimi?
Team rosterit ei toimi.
Olisko spekta fix tämä:
if (!isNull player) then {
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];
};
if (!isServer && isNull player) then { //JIP
waitUntil {!isNull player};
sleep 5;
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];
};
Team rosterit ei toimi.
Olisko spekta fix tämä:
if (!isNull player) then {
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];
};
if (!isServer && isNull player) then { //JIP
waitUntil {!isNull player};
sleep 5;
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];
};
Re: Muutoksia tehtävästandardeihin
Jipin esto ei muuten toimi enää.
Re: Muutoksia tehtävästandardeihin
Tämä skripti toimii, myös jipit pääsi spektaan.Ahteri wrote:
if (!isNull player) then {
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];
};
if (!isServer && isNull player) then { //JIP
waitUntil {!isNull player};
sleep 5;
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];
};
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: Muutoksia tehtävästandardeihin
RHS päivityksen jälkeen niiden savut eivät oikein ole enään yhteensopivia blastcore savu effektin kanssa. Suosittelen että jokainen tehtäväntekijä korvaa tehtävänsä savut vanilla savuilla.
Code: Select all
"SmokeShell"
"SmokeShellYellow"
"SmokeShellRed"
"SmokeShellGreen"
"SmokeShellPurple"
"SmokeShellBlue"
"SmokeShellOrange"
Re: Muutoksia tehtävästandardeihin
Ace tekee jotain muutoksia savuihin, ehkä jo seuraavassa päivityksessä mukana:
https://github.com/acemod/ACE3/pull/3940
https://github.com/acemod/ACE3/pull/3940
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: Muutoksia tehtävästandardeihin
Joo o. Noh pitänee katsoa miten vaikuttaa. Helpommin me otetaan ace savut pois päältä kuin puukotetaan rhs.Ahteri wrote:Ace tekee jotain muutoksia savuihin, ehkä jo seuraavassa päivityksessä mukana:
https://github.com/acemod/ACE3/pull/3940
Päivitin myös ohjeisiin tämän hetkisen specta scriptin.
Miten jipin esto. Oliko siinä vikaa vai onko vain huhu puhetta.
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: Muutoksia tehtävästandardeihin
Tehtävä stadardeihin tulee taas pieni muutos.
Jatkossa tehtävissä ei saa olla näitä juttuja. Niitä ei enään tarvita ja ne aiheuttaa spektoissa ongelmia.
OnPlayerKilled.sqf jonka sisällä seuraava rivi.
Sekä init.sqf ei tarvitse enään tätä.
Jatkossa tehtävissä ei saa olla näitä juttuja. Niitä ei enään tarvita ja ne aiheuttaa spektoissa ongelmia.
OnPlayerKilled.sqf jonka sisällä seuraava rivi.
Code: Select all
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
Code: Select all
if (!isNull player) then {
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];
};
if (!isServer && isNull player) then { //JIP
waitUntil {!isNull player};
sleep 5;
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];
};