AFI coremodiin päivitystä:
- Connect ja disconnect viestit poistettu tehtävän aikana.
- Kaikki chatti kanavat poistettu käytöstä tehtävän aikana
- Adminille voi lähettää viestin "Call Admin" -napin kautta joka löytyy ESC-menun vasemmasta yläkulmasta
- Connect ja disconnect viestien poiston sivuvaikutuksena normaalit chatti kanavat hajoaa, joten chattiin ei voi kirjoittaa vaikka sen scriptillä sallisi. Chattiä voi scripteillä käyttää, tästä lisää alempana
- RHS_ENGINE_STARTUP_OFF laitettu vakiona päälle. RHS:n systeemi aiheuttaa jossain tilanteissa ajoneuvojen teleporttailua ja sen myötä räjähtelyä
- Muuttujia uudelleennimetty, vanhat taaksepäin yhteensopivia
- Koko modi on suurelta osin uudelleenkirjoitettu, BFT pitkälti ainoa vanha osa, ehkä senkin voisi korjata joskus?
Safestart:
- Uudelleen kirjoitettu koko modi
- Tyylipisteet -50%, vanha ajanäyttö-boxi osottautui ongelmalliseksi, joten se on vaihdettu vihreään tekstiin mitä ei voi missata
- Poistaa nykyään ammukset kaikissa tilanteissa?
- afi_safestart funktio uudelleennimetty: afi_safestart_fnc_start, vanha funktiokin yhteensopiva, uutta funktiota ei tarvitse ajaa kun servurilla
Uudet muuttujat, funktiot ja niiden vakioarvot:
afi_main_ignoreRating = true
afi_main_enemyRadiosAllowed = false
afi_main_enemyVehiclesAllowed = false
afi_main_disabledChatChannels = [0, 1, 2, 3, 4, 5]
afi_main_fnc_ChatMessage
- Funktio jolla chattiin saa näkyvän viestin
- Toimivia chatti kanavia voi luoda komennolla
radioChannelCreate, jos sentenceTypen asettaa Falseksi
- Muutama esimerkki:
Code: Select all
["Lokaali teksti pelaajalle"] call afi_main_fnc_ChatMessage
[format["Lokaali teksti pelaajalle, muuttuja kaupan päälle: %1", _muuttuja]] call afi_main_fnc_ChatMessage
AFI_CHAT macro,
Code: Select all
#include "\x\afi\addons\main\chat.hpp"
AFI_CHAT("viesti #1");
AFI_CHAT(FORMAT["%1 - %2", _muuttuja1, _muuttuja2]); // tää ei muuten toimi koska macrot ei tykkää pilkuista
// CBA:n format macrolla ongelman voi kiertää:
AFI_CHAT(FORMAT_1("Teksti yhellä %1 muuttujalla", _muuttuja"));
AFI_CHAT(FORMAT_2("Teksti kahdella %1 - %2 muuttujalla", _muuttuja, _muuttuja2"));
afi_main_fnc_createInputBox
- Luo samanlaisen boxin mitä "Call Admin"- nappi käyttää, tätä tuskin kukaan tarvitsee, mutta dokumentoitu on
Code: Select all
/* ----------------------------------------------------------------------------
Function: afi_main_fnc_createInputBox
Description:
Creates box with input field - SPAWN FUNCTION, DON'T CALL
Button ids defined in \x\afi\addons\main\buttons.hpp; AFI_INPUT_BUTTON_LEFT, AFI_INPUT_BUTTON_RIGHT, AFI_INPUT_BUTTON_MID
Parameters:
_title - Box title <STRING>
_defaultText - Default text on input box <STRING>
_callbackFunction - Function to call when button is pressed. Arguments to function: Pressed button id, input field text, _additionalCallbackParams <STRING>
_additionalCallbackParams - Additional arguments to callback function, params are only added if array is not empty (Default: []) <ARRAY>
_closeOnAction - Close box when button is pressed (Default: true) <BOOLEAN>
_leftBtn - Left button visible, text (Default: [true, "Yes"]) <ARRAY>
_midBtn - Mid button visible, text (Default: [false, "Mid"]) <ARRAY>
_rightBtn - Right button visible, text (Default: [true, "Cancel"]) <ARRAY>
Example:
_success = ["Box Title", "Default input text", "myFunction"] spawn afi_main_fnc_createInputBox;
myFunction = {hint format["%1", _this];};
Example 2:
_success = ["Box Title", "Default input text", "myFunction", ["myParamToMyFunction", "andAnotherOne"], true, ["LeftBtnText", true], ["MidBtnText", true], ["RightBtnText", true]] spawn afi_main_fnc_createInputBox;
Returns:
true if box is created successfully <BOOLEAN>
Author:
Tikka
---------------------------------------------------------------------------- */