Page 2 of 3

Re: Miinaharava scripti

Posted: 11 Dec 2015, 16:18
by Johnson
Omasta mielestä tuon punaisen indikaattorin, joka kertoo miinan sijainnin voisi poistaa. Ääni joka kertoo miinan olevan lähellä on jo tarpeeksi hyvä indikaattori ja sopivassa gameplay-realism balanssissa. Sen miinan etsimisessä tulisi olla edes pieni haaste, kun ei se kuitenkaan hypi silmille ja kerro missä on(tai kertoo viimeistään kun päälle astut).

Re: Miinaharava scripti

Posted: 11 Dec 2015, 18:07
by Tuntematon
Vaaiitko tää että pelaajalla on invetoryssä vanilla mine detector?

Re: Miinaharava scripti

Posted: 11 Dec 2015, 20:38
by Cpl Honkonen
Ekasssa postissa lukee joo.

Re: Miinaharava scripti

Posted: 12 Dec 2015, 09:20
by Bummeri
Vieläkun teet tuohon jonkun tavan että miinat voi merkitä pysyvästi maahan muille näkymään, niin jo on hyvä.

Re: Miinaharava scripti

Posted: 12 Dec 2015, 12:49
by Cpl Honkonen
Sellaisia pieniä punasia lippuja. Olis aika pähee.

Re: Miinaharava scripti

Posted: 12 Dec 2015, 15:11
by raimo
Bummeri wrote:Vieläkun teet tuohon jonkun tavan että miinat voi merkitä pysyvästi maahan muille näkymään, niin jo on hyvä.
Tää unohtukin täysin, Furean tais jo aikasemmin tessussa mainita.

Nyt se tukee lippuja ja näkövammaisia.
Image

Re: Miinaharava scripti

Posted: 12 Dec 2015, 15:28
by raimo
Johnson wrote:Omasta mielestä tuon punaisen indikaattorin, joka kertoo miinan sijainnin voisi poistaa. Ääni joka kertoo miinan olevan lähellä on jo tarpeeksi hyvä indikaattori ja sopivassa gameplay-realism balanssissa. Sen miinan etsimisessä tulisi olla edes pieni haaste, kun ei se kuitenkaan hypi silmille ja kerro missä on(tai kertoo viimeistään kun päälle astut).
Pelkän äänen avulla on todella vaikea löytää miinoja ruohosta ja etäisyyttäkin arvioida. Vaatisi ehkä, että ääni lähtee itse miinasta eikä pelaajasta.
Tehtäväntekijällä on kyllä mahdollisuus estää tekstiä näkymästä jos haluaa.

edit. Jos on defusal kit mukana ja kävelee ace interact pohjassa, näkee miinat pidemmälle kuin mitä teksti nyt näyttää.

Re: Miinaharava scripti

Posted: 12 Dec 2015, 15:33
by Tuntematon
Eikös tän melkein vois laittaa ihan servurin puolelta pyöriin joka tehtävään jos se vain on mahdollista?

Re: Miinaharava scripti

Posted: 12 Dec 2015, 15:44
by Nummi
Sanoisin että Raimo liity tuonne ACE3:n slack-chattiin ja ota yhteyttä siellä kaveriin nimeltä @sgtgunner. Hänellä on ilmeisesti miinaharavalle pelissä malli.
Siellä slack-chatissä voisit sitten myös #dev kannulla kysyä olisiko porukalla kiinnostusta integroida erinomainen skriptasi ACE3:n.

Liput näyttää magnificentilta. Uh ja ah.

Re: Miinaharava scripti

Posted: 12 Dec 2015, 16:43
by Johnson
raimo wrote: Pelkän äänen avulla on todella vaikea löytää miinoja ruohosta ja etäisyyttäkin arvioida. Vaatisi ehkä, että ääni lähtee itse miinasta eikä pelaajasta.
Eikös se miinassa ole tarkoituskin, että sitä olisi vaikea havaita? Äänimerkki jonka frekvenssi tihenee mitä lähempänä miinaa on pitäisi tarjota jo melkosesti helpotusta miinan löytämiseen. Oikea miinaharavahan antaa merkin vasta kun on miinan päällä... Mielipiteensä kullakin.