Käsittääkseni poistettiin hetki sitten reposta, koska sylki jatkuvasti jotain erroria.Annddy wrote:On nyt saanut julki A3 version, vaikuttaa hyvältä ja toimivalta.
ARMA 3 modikeskustelu
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Joo, aikaisempi versio BWModista vaikutti sinänsä varsin laadukkaalta, mutta sen yksiköt oksensivat jotain virhettä ja modi myös paskoi koko moduulijärjestelmän jotenkin. Pitänee kuitenkin jossain vaiheessa ottaa uudelleentarkasteluun koska kyseessä on kuitenkin muuten ihan laadukas modi ja siinä tulee olemaan noita AGM:ää tukevia juttuja kuten tuulimittareita sun muita.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Suosittelen TAW viewdistance modia teidän ARMA3 repoon. Ollut GoM:lla pitkään jo käytössä ja on SThudin, taksforce radion ja nyt AGM:n ohella yksi tärkeimmistä modeista paketissamme.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Saako mission tekijä laitettua rajoituksia tuohon että mitkä asetukset voi laittaa ?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Eiköhän tuo ole järkevintä, että jättää TAW:n tehtäväntekijän vastuulle.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Tuon TAWin skriptiverio ei ainakaan toiminut, en tiedä addonista.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Kyllä mulla ainakin se skriptiversio toimii ihan ongelmitta. Siinä ainakin voi rajottaa sitä näkyvyyttä jne.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Entäpä se tuikki tärkeä ruoho. Voiko sen varmistaa että sitä ei saa pois ?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Kyseessä kun on pelkkä skripti "oikean" addonin sijasta, niin ruohon voi helposti pakottaa päälle setTerrainGridillä olettaen että mikään muu addoni tai tehtäväntekijä ei tätä asetusta kumoa.Bummeri wrote:Entäpä se tuikki tärkeä ruoho. Voiko sen varmistaa että sitä ei saa pois ?
Semper ubi sub ubi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Anatooli. TAW scriptillä muutetaan sitä terraingridiä. Siinä on 4 eri vaihtoehtoa terraingridille.
none - low - normal - high, asetukset muuttaa sitä mainitsemaasi terraingridiä.
Mutta. Katsoin sen addon version documentointia. Siinä on mahdollista ottaa se "none" näppäin pois päältä, jolloin ruohoa ei saisi poistettua.
Mutta en tiedä mistä Jp löysi sen että piirtoetäisyyden vaihteluvälin voisi lukita. Ainakaan siis täältä addon version puolelta.
none - low - normal - high, asetukset muuttaa sitä mainitsemaasi terraingridiä.
Mutta. Katsoin sen addon version documentointia. Siinä on mahdollista ottaa se "none" näppäin pois päältä, jolloin ruohoa ei saisi poistettua.
Code: Select all
If you want to disable the grass Option 'None' just set in your missions init.sqf: tawvd_disablenone = true;
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi