DCG ja muut dynaamiset tehtävät

User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Tehtäväideoita

Post by JoneKone »

Hoodai wrote:
JoneKone wrote:Hullu ajatus. Laittakaa DCG:hen 1 kpl indu-partio pelaajien slotattavaksi? Tarkoitus häiritä BLUFOR toiminta alueella sopivin määrin? Ei mitään frag-hunttereita siihen rooliin vaan sellaisia jotka tajuaa, että ovat luomassa lisää tunnelmaa peliin?
mun mielestä tähän riittää että laittaa zeuksen pelaajana jolla GM modi päällä.
Joo, voisi olla mielenkiintoista nähdä jos joukossa olisi upotettuna Insurget partio. Mutta kuten jossain keskustelussa todettiin niin ne pelaajat pitäisi tosiaan ymmärtää, että ovat vain luomassa tunnelmaa. Väärät tyypit pilaisivat helposti koko balanssin.

Testattiin tosiaan tota Zeusta ja tuntui hyvin toimivan. Enkä kuullut mitään suurempia valituksia, joten voisi olettaa, että kaikilla oli hauskaa... ?

- J
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Hoodai
Posts: 93
Joined: 27 May 2015, 21:45

Re: Tehtäväideoita

Post by Hoodai »

JoneKone wrote:
Joo, voisi olla mielenkiintoista nähdä jos joukossa olisi upotettuna Insurget partio. Mutta kuten jossain keskustelussa todettiin niin ne pelaajat pitäisi tosiaan ymmärtää, että ovat vain luomassa tunnelmaa. Väärät tyypit pilaisivat helposti koko balanssin.

Testattiin tosiaan tota Zeusta ja tuntui hyvin toimivan. Enkä kuullut mitään suurempia valituksia, joten voisi olettaa, että kaikilla oli hauskaa... ?

- J
Tämähän slotti ei ole pakollinen :) itse toimin eilen tässä Zeuksena ja porukalla oli kuulemma hauskaa ja palaute oli positiivista, kun ei koskenut itse tehtävä konseptiin vaan lähinnä lisäsi pieniä partioita odotus / siirtymille.
User avatar
Pertsa
Posts: 47
Joined: 01 Aug 2015, 20:56

Re: DCG ja muut dynaamiset tehtävät

Post by Pertsa »

Tässä muutaman testaust illan jälkeen totean oman mielipiteeni että toi Takistan mappi ei oikein toimi tässä dsgms operatorhelvetti tehtävä systeemissä. Alun chernarus toimi mielekkäämmin ja muitakin karttoha tietty kannattaa kokeilla.
Isänmaan puolesta!
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Tehtäväideoita

Post by JoneKone »

Hoodai wrote:
JoneKone wrote:
Joo, voisi olla mielenkiintoista nähdä jos joukossa olisi upotettuna Insurget partio. Mutta kuten jossain keskustelussa todettiin niin ne pelaajat pitäisi tosiaan ymmärtää, että ovat vain luomassa tunnelmaa. Väärät tyypit pilaisivat helposti koko balanssin.

Testattiin tosiaan tota Zeusta ja tuntui hyvin toimivan. Enkä kuullut mitään suurempia valituksia, joten voisi olettaa, että kaikilla oli hauskaa... ?

- J
Tämähän slotti ei ole pakollinen :) itse toimin eilen tässä Zeuksena ja porukalla oli kuulemma hauskaa ja palaute oli positiivista, kun ei koskenut itse tehtävä konseptiin vaan lähinnä lisäsi pieniä partioita odotus / siirtymille.
Joo, ei olekkaan... ja ei tarvi edes olla läpi koko illan. AI hoitaa loput sit jos Zeus ei ole paikalla.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: DCG ja muut dynaamiset tehtävät

Post by Cpl Honkonen »

Menköön tänne ko en kehtaa uutta trediä tehdä.

Servulla vissiin jotkut miljoona vuotta vanhat RHS escapet. Nyt oli päivitetty se versio holistiin.

http://www.armaholic.com/page.php?id=22800
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Post Reply