Täällä keskustellaan ARMA 3:n kiinnostavista modeista ja mietitään esim. niiden mahdollista sopivuutta meidän repoon.
Tämänhetkiset modit
ARMA 3 modikeskustelu
ARMA 3 modikeskustelu
Last edited by JP-9000 on 20 Dec 2014, 15:53, edited 1 time in total.
- SpottedBill
- Posts: 948
- Joined: 31 Jul 2013, 16:23
- Contact:
Authentic Gameplay Modification
Tämä kannattanee ottaa lähempään tarkasteluun:
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... &p=2697700
https://github.com/KoffeinFlummi/AGM/wi ... s-finished
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... &p=2697700
https://github.com/KoffeinFlummi/AGM/wi ... s-finished
“I do not love the bright sword for its sharpness, nor the arrow for its swiftness, nor the warrior for his glory. I love only that which they defend.” -J.R.R. Tolkien, The Two Towers
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Kappas, feature list näyttää ainakin sisältävän kaikki oleelliset jutut ACE:sta jotka tällä hetkellä kolmosesta puuttuvat. Pitääpä tarkastaa. Tuo BWA3 - kytkös kyllä vähän huolestuttaa, se modi kun on osoittautui aika helvetin bugiseksi.
[edit]
Ensivaikutelmat: vaikuttaa ns. vitun hyvältä. Testaillaanpa lisää.
[edit2]
Joo. Sanoisin, että vielä testiä että hommat pelaa dedikoidulla servulla ja sitten välittömästi käyttöön. Ihan helvetin hyvä modi. Lisää helvetisti kaikkia oleellisia juttuja ja medikkisysteemi pieksee XMedPaskan ihan 100-0 jo nyt ekassa versiossa.
[edit3]
Morfiiniyliannostus johtaa tähän:
Paras. Modi. Ikinä.
[edit]
Ensivaikutelmat: vaikuttaa ns. vitun hyvältä. Testaillaanpa lisää.
[edit2]
Joo. Sanoisin, että vielä testiä että hommat pelaa dedikoidulla servulla ja sitten välittömästi käyttöön. Ihan helvetin hyvä modi. Lisää helvetisti kaikkia oleellisia juttuja ja medikkisysteemi pieksee XMedPaskan ihan 100-0 jo nyt ekassa versiossa.
[edit3]
Morfiiniyliannostus johtaa tähän:
Paras. Modi. Ikinä.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
British Infantry. Tätä modia ite testaillu ja tuon L85 "päkin" (jonka se vaatii) kanssa aivan mainio.
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... h-Infantry
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... h-Infantry
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Näyttää äkkiseltään vaan joltain uudelleenteksturointikakalta. Ei jatkoon.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Niino, kyllähän tossa tulee esim. Uudet MK7 kypärät, Ospreyn suojaliivit. Ainakin L85 päkki ois suositeltava. Eihän tota modernia kakkaa muuten jaksa. Jos ei jatkoon niin ei jatkoon.
Last edited by Annddy on 29 May 2014, 23:48, edited 1 time in total.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Yksiköt on ihan ok, mutta nuo aseet on ihan perseestä. Tai lähinnä tuo ase, sillä tuossa ase "päkissä" ei ole kun tuo yksi ase ja yksi tähtäin. Ei jatkoon
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Uskaltaudun vielä laittamaan tämmösen jolla ite oon pelaillu A3sta.
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... 8Retex-%29
Betassa, mut eipä tossa mitään erikoista ole. Lisäilee vaan unitteja joilla AOR1 ja 2 textuurit, mutta kummasti tuo kontrastia
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... 8Retex-%29
Betassa, mut eipä tossa mitään erikoista ole. Lisäilee vaan unitteja joilla AOR1 ja 2 textuurit, mutta kummasti tuo kontrastia
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Suuri puute arma3:ssa on mielestäni ollut se, että taskulamppua käyttääkseen on pitänyt olla myös jonkun sortin automaattiase kourassa. tässäpä ratkaisu, pistooli mihin saa lampun kiinni http://forums.bistudio.com/showthread.p ... -mm-Pistol
vaikutti nopealla testaamisella oikeen toimivalta, ja hämärässä voi nyt pelata pistoolihippaakin.
vaikutti nopealla testaamisella oikeen toimivalta, ja hämärässä voi nyt pelata pistoolihippaakin.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Ehdotusta taas, BWMod. Eli tämä sama modiporukka joka on tehnyt Bundeswehr modin A2. On nyt saanut julki A3 version, vaikuttaa hyvältä ja toimivalta.
http://forums.bistudio.com/showthread.php?171183-BWMod
http://forums.bistudio.com/showthread.php?171183-BWMod
Last edited by Annddy on 06 Jul 2014, 21:20, edited 1 time in total.