ARMA 3 modikeskustelu

Tikka
Posts: 993
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tikka »

Täällä keskustellaan ARMA 3:n kiinnostavista modeista ja mietitään esim. niiden mahdollista sopivuutta meidän repoon.

Tämänhetkiset modit
Last edited by JP-9000 on 20 Dec 2014, 15:53, edited 1 time in total.
User avatar
SpottedBill
Posts: 948
Joined: 31 Jul 2013, 16:23
Contact:

Authentic Gameplay Modification

Post by SpottedBill »

“I do not love the bright sword for its sharpness, nor the arrow for its swiftness, nor the warrior for his glory. I love only that which they defend.” -J.R.R. Tolkien, The Two Towers
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JP-9000 »

Kappas, feature list näyttää ainakin sisältävän kaikki oleelliset jutut ACE:sta jotka tällä hetkellä kolmosesta puuttuvat. Pitääpä tarkastaa. Tuo BWA3 - kytkös kyllä vähän huolestuttaa, se modi kun on osoittautui aika helvetin bugiseksi.

[edit]

Ensivaikutelmat: vaikuttaa ns. vitun hyvältä. Testaillaanpa lisää.

[edit2]

Joo. Sanoisin, että vielä testiä että hommat pelaa dedikoidulla servulla ja sitten välittömästi käyttöön. Ihan helvetin hyvä modi. Lisää helvetisti kaikkia oleellisia juttuja ja medikkisysteemi pieksee XMedPaskan ihan 100-0 jo nyt ekassa versiossa.

[edit3]

Morfiiniyliannostus johtaa tähän:



Paras. Modi. Ikinä.
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Annddy »

British Infantry. Tätä modia ite testaillu ja tuon L85 "päkin" (jonka se vaatii) kanssa aivan mainio.

http://forums.bistudio.com/showthread.p ... h-Infantry

Image
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JP-9000 »

Näyttää äkkiseltään vaan joltain uudelleenteksturointikakalta. Ei jatkoon.
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Annddy »

Niino, kyllähän tossa tulee esim. Uudet MK7 kypärät, Ospreyn suojaliivit. Ainakin L85 päkki ois suositeltava. Eihän tota modernia kakkaa muuten jaksa. Jos ei jatkoon niin ei jatkoon.
Last edited by Annddy on 29 May 2014, 23:48, edited 1 time in total.
User avatar
Nouty
Posts: 212
Joined: 30 Jul 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Nouty »

Yksiköt on ihan ok, mutta nuo aseet on ihan perseestä. Tai lähinnä tuo ase, sillä tuossa ase "päkissä" ei ole kun tuo yksi ase ja yksi tähtäin. Ei jatkoon :P
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Annddy »

Uskaltaudun vielä laittamaan tämmösen jolla ite oon pelaillu A3sta.

http://forums.bistudio.com/showthread.p ... 8Retex-%29

Betassa, mut eipä tossa mitään erikoista ole. Lisäilee vaan unitteja joilla AOR1 ja 2 textuurit, mutta kummasti tuo kontrastia :)
User avatar
Oks4
Posts: 27
Joined: 05 Aug 2013, 23:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Oks4 »

Suuri puute arma3:ssa on mielestäni ollut se, että taskulamppua käyttääkseen on pitänyt olla myös jonkun sortin automaattiase kourassa. tässäpä ratkaisu, pistooli mihin saa lampun kiinni http://forums.bistudio.com/showthread.p ... -mm-Pistol

vaikutti nopealla testaamisella oikeen toimivalta, ja hämärässä voi nyt pelata pistoolihippaakin.
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Annddy »

Ehdotusta taas, BWMod. Eli tämä sama modiporukka joka on tehnyt Bundeswehr modin A2. On nyt saanut julki A3 version, vaikuttaa hyvältä ja toimivalta.

http://forums.bistudio.com/showthread.php?171183-BWMod
Last edited by Annddy on 06 Jul 2014, 21:20, edited 1 time in total.
Post Reply