Ylimääräiset pelitapahtumat

Post Reply
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Ylimääräiset pelitapahtumat

Post by Paavo »

Hei,

Jos tahtoisin järjestää jotain ylimääräisiä tapahtumia viikolla, niin tilanne on tällä hetkellä seuraavanlainen:

Ma - Epäviralliset
Ti - Uusien koulutus
Ke - Viralliset
To - Masochist mayhem
Pe - Epäviralliset
La - Viralliset
Su - Tyhjä (paitsi eventtejä 1-2 kertaa kk)

Kysymys on että voinko järjestää jotain toimintaa esimerkiksi maanantaina tai perjantaina epävirallisten pelien päälle? Nehän ovat nimensä mukaisesti epäviralliset viikkopelit. Jos teen näin, olen kuitenkin varma että ne pelaajat joille epäviralliset ovat aivan yhtä viralliset kuin keskiviikon ja lauantain pelit saattavat älähtää, etenkin jos minun järjestämä tapahtuma ei heitä kiinnosta.

Mitenkäs homma menee?
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: Ylimääräiset pelitapahtumat

Post by Aspirant »

Teet niin tai näin, niin aina joku AFI:ssa älähtää, onhan tämä valittajien valtakunta.

Uskon, että suurin osa tykkää jos ilmestyykin jotain järjestettyä toimintaa ns. "epävirallisten" -pelien sijaan.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Ylimääräiset pelitapahtumat

Post by Tuntematon »

Epävirallinen on epävirallinen. Jos on joku eventti/tapahtuma niin sen voi hyvin varmasti pitää ma, to tai pe. Pidetäänhän eventtejä/tapahtumia myös ihan viikkopelipäivinä. Tämä siis ihan vain omamielipide.
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: Ylimääräiset pelitapahtumat

Post by Aspirant »

Tuntematon wrote: Pidetäänhän eventtejä/tapahtumia myös ihan viikkopelipäivinä.
Nämä ovat tosin kehareiden järjestämiä ja jos haluaa järjestää pelejä koko AFI:lle ja toivoo paikalle yli 50 pelaajaa, niin silloin kannattaa ottaa joku operatiivisestä tiimistä mukaan, jotta voi järjestää pelit ke, la tai su.
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: Ylimääräiset pelitapahtumat

Post by Tonto- »

Itse olen peluuttanut yhden cooppi-eventin maanantaina hyvällä menestyksellä. Epävirallisten takia maanantai on aika vakiintunut pelipäivä afissa ja varmaan siksi pelaajat osaavat tulla paikalle.
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
Anssi
Posts: 597
Joined: 21 Feb 2014, 19:43
Location: Vantaa

Re: Ylimääräiset pelitapahtumat

Post by Anssi »

Mielestäni Paavon aktiivisuudella tulisi Paavon ehdottomasti olla kehari, halusi sitä tai ei.
Image[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.']Image[/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Ylimääräiset pelitapahtumat

Post by JoneKone »

Mäkin komppaan muita, että epäviralliset päivät sopivat pikkueventeille. Ja jos ilmoittaa ajoissa niin luulen, uusienkin koulutusta voidaan skipata kerran tai kaksi vuodessa?

- J
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: Ylimääräiset pelitapahtumat

Post by Arska »

Epäviralliset ovat olemassa, koska ihmisillä iltaisin tylsää ja ArmA kiintiö ei joillain henkilöillä kiehahda täyteen (ihme väkeä). Laitat mitä tahansa niitten päälle niin ainakin epävirallisia pelaamaan tulleet saapuvat eventiisi.
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
Junnu99
Posts: 729
Joined: 29 May 2014, 21:45
Location: Oulu
Contact:

Re: Ylimääräiset pelitapahtumat

Post by Junnu99 »

Niinkuin yllä mainittiin, aloitin epäviralliset juurikin siitä systä, että joillain oli tylsä ilta, ja halusivat pelata armaa. Pelien päälle on kuin onkin järjestetty milloin millaista eventtiä, on pelattu DTASia ja Patröl Öpsia yms. Sen kun, mulle passaa.
"Peliporukat saa mennä saunaan ensin, kunhan löylynheittäjä löytyy"
User avatar
madreizka
Posts: 1213
Joined: 28 Jun 2014, 21:19

Re: Ylimääräiset pelitapahtumat

Post by madreizka »

Jep, MA ja PE ovat hyviä päiviä erimuotoisille eventeille.
Perjantai vetää tietenkin helposti kaljantaipelaajia puoleensa mutta ainakin se Tonton puolustuscooppi joka oli maanantaina oli jees.
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
Post Reply