Page 1 of 180

ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 14 May 2014, 12:47
by Tikka
Täällä keskustellaan ARMA 3:n kiinnostavista modeista ja mietitään esim. niiden mahdollista sopivuutta meidän repoon.

Tämänhetkiset modit

Authentic Gameplay Modification

Posted: 27 May 2014, 14:48
by SpottedBill

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 27 May 2014, 15:02
by JP-9000
Kappas, feature list näyttää ainakin sisältävän kaikki oleelliset jutut ACE:sta jotka tällä hetkellä kolmosesta puuttuvat. Pitääpä tarkastaa. Tuo BWA3 - kytkös kyllä vähän huolestuttaa, se modi kun on osoittautui aika helvetin bugiseksi.

[edit]

Ensivaikutelmat: vaikuttaa ns. vitun hyvältä. Testaillaanpa lisää.

[edit2]

Joo. Sanoisin, että vielä testiä että hommat pelaa dedikoidulla servulla ja sitten välittömästi käyttöön. Ihan helvetin hyvä modi. Lisää helvetisti kaikkia oleellisia juttuja ja medikkisysteemi pieksee XMedPaskan ihan 100-0 jo nyt ekassa versiossa.

[edit3]

Morfiiniyliannostus johtaa tähän:



Paras. Modi. Ikinä.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 27 May 2014, 20:39
by Annddy
British Infantry. Tätä modia ite testaillu ja tuon L85 "päkin" (jonka se vaatii) kanssa aivan mainio.

http://forums.bistudio.com/showthread.p ... h-Infantry

Image

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 28 May 2014, 00:02
by JP-9000
Näyttää äkkiseltään vaan joltain uudelleenteksturointikakalta. Ei jatkoon.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 28 May 2014, 05:55
by Annddy
Niino, kyllähän tossa tulee esim. Uudet MK7 kypärät, Ospreyn suojaliivit. Ainakin L85 päkki ois suositeltava. Eihän tota modernia kakkaa muuten jaksa. Jos ei jatkoon niin ei jatkoon.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 29 May 2014, 14:54
by Nouty
Yksiköt on ihan ok, mutta nuo aseet on ihan perseestä. Tai lähinnä tuo ase, sillä tuossa ase "päkissä" ei ole kun tuo yksi ase ja yksi tähtäin. Ei jatkoon :P

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 29 May 2014, 23:47
by Annddy
Uskaltaudun vielä laittamaan tämmösen jolla ite oon pelaillu A3sta.

http://forums.bistudio.com/showthread.p ... 8Retex-%29

Betassa, mut eipä tossa mitään erikoista ole. Lisäilee vaan unitteja joilla AOR1 ja 2 textuurit, mutta kummasti tuo kontrastia :)

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 31 May 2014, 19:00
by Oks4
Suuri puute arma3:ssa on mielestäni ollut se, että taskulamppua käyttääkseen on pitänyt olla myös jonkun sortin automaattiase kourassa. tässäpä ratkaisu, pistooli mihin saa lampun kiinni http://forums.bistudio.com/showthread.p ... -mm-Pistol

vaikutti nopealla testaamisella oikeen toimivalta, ja hämärässä voi nyt pelata pistoolihippaakin.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 01 Jun 2014, 19:33
by Annddy
Ehdotusta taas, BWMod. Eli tämä sama modiporukka joka on tehnyt Bundeswehr modin A2. On nyt saanut julki A3 version, vaikuttaa hyvältä ja toimivalta.

http://forums.bistudio.com/showthread.php?171183-BWMod