ARMA 3 modikeskustelu

User avatar
Anatooli
Posts: 164
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Anatooli »

Bummeri wrote:Anatooli. TAW scriptillä muutetaan sitä terraingridiä. Siinä on 4 eri vaihtoehtoa terraingridille.
Image
none - low - normal - high, asetukset muuttaa sitä mainitsemaasi terraingridiä.

Mutta. Katsoin sen addon version documentointia. Siinä on mahdollista ottaa se "none" näppäin pois päältä, jolloin ruohoa ei saisi poistettua.

Code: Select all

If you want to disable the grass Option 'None' just set in your missions init.sqf: tawvd_disablenone = true;
Mutta en tiedä mistä Jp löysi sen että piirtoetäisyyden vaihteluvälin voisi lukita. Ainakaan siis täältä addon version puolelta.
Edelleenkin, koska kyseessä on pelkkä skripti, voidaan sitä ja sen toiminnallisuuksia vapaasti muokata ja sisällyttää tehtäviin tehtäväntekijän mielen mukaan. Vaikka TAW scripti ei tukisikaan jo itsessään ruohon pakottamista, sen lisääminen pienillä muokkauksilla skriptiin olisi triviaalia.
Semper ubi sub ubi
Kriel
Posts: 58
Joined: 26 Aug 2013, 18:25

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Kriel »

Juuh, meni kokonaiset 2 minuuttia, kun löysi scripteistä oikean asetuksen. fn_openTAWVD.sqf saa slidereiden rangea säädettyä, oletuksena taitaa view distance olla 1600.
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JP-9000 »

PMC modi poistettu koska ilmeisesti A3:n päivitys paskoi modin.
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Paavo »

JP-9000 wrote:PMC modi poistettu koska ilmeisesti A3:n päivitys paskoi modin.
:¨-(

Kyllä se toimi ainakin päivällä kun itse testasin? Miten se on paskaantunut?
Kriel
Posts: 58
Joined: 26 Aug 2013, 18:25

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Kriel »

Testailtiin ihan servulla tuota ja mm. spawnasi jatkuvasti lisää kiikareita intentaarioon, mikä on hieman ikävää.
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Paavo »

Vau!

ARMA kyllä osaa aina yllättää näiden bugien ja glitchien luovuudella :ugeek:
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Annddy »

Nallepan kanssa puhuttiin tästä, sisään pääsee kävelemällä rampista sisälle ja sitten poppaa vasta valikko.

http://forums.bistudio.com/showthread.p ... od-Release
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JP-9000 »

Joku isompi BLUFOR kopu ois kyllä hyvä olla. Itse tosin diggailen tästä paljon enemmän. Kaikinpuolin laadukkaampi modi kuin tuo Chinook pack.
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Keneraali »

JP-9000 wrote:Joku isompi BLUFOR kopu ois kyllä hyvä olla. Itse tosin diggailen tästä paljon enemmän. Kaikinpuolin laadukkaampi modi kuin tuo Chinook pack.
Meitsi kanssa katsellut kohta vuoden tota SOAR:a A2:een. On kyl magee.
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Annddy »

No hitto, tota meinasinkin, tuli väärä modi linkitettyä.
Post Reply