ARMA 3 modikeskustelu

User avatar
Oks4
Posts: 27
Joined: 05 Aug 2013, 23:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Oks4 »

Annddy wrote:On nyt saanut julki A3 version, vaikuttaa hyvältä ja toimivalta.
Käsittääkseni poistettiin hetki sitten reposta, koska sylki jatkuvasti jotain erroria.
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JP-9000 »

Joo, aikaisempi versio BWModista vaikutti sinänsä varsin laadukkaalta, mutta sen yksiköt oksensivat jotain virhettä ja modi myös paskoi koko moduulijärjestelmän jotenkin. Pitänee kuitenkin jossain vaiheessa ottaa uudelleentarkasteluun koska kyseessä on kuitenkin muuten ihan laadukas modi ja siinä tulee olemaan noita AGM:ää tukevia juttuja kuten tuulimittareita sun muita.
Monsteri
Posts: 10
Joined: 16 May 2014, 10:39

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Monsteri »

Suosittelen TAW viewdistance modia teidän ARMA3 repoon. Ollut GoM:lla pitkään jo käytössä ja on SThudin, taksforce radion ja nyt AGM:n ohella yksi tärkeimmistä modeista paketissamme.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

Saako mission tekijä laitettua rajoituksia tuohon että mitkä asetukset voi laittaa ?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Kriel
Posts: 58
Joined: 26 Aug 2013, 18:25

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Kriel »

Eiköhän tuo ole järkevintä, että jättää TAW:n tehtäväntekijän vastuulle.
User avatar
Oks4
Posts: 27
Joined: 05 Aug 2013, 23:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Oks4 »

Tuon TAWin skriptiverio ei ainakaan toiminut, en tiedä addonista.
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JP-9000 »

Kyllä mulla ainakin se skriptiversio toimii ihan ongelmitta. Siinä ainakin voi rajottaa sitä näkyvyyttä jne.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

Entäpä se tuikki tärkeä ruoho. Voiko sen varmistaa että sitä ei saa pois ?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Anatooli
Posts: 164
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Anatooli »

Bummeri wrote:Entäpä se tuikki tärkeä ruoho. Voiko sen varmistaa että sitä ei saa pois ?
Kyseessä kun on pelkkä skripti "oikean" addonin sijasta, niin ruohon voi helposti pakottaa päälle setTerrainGridillä olettaen että mikään muu addoni tai tehtäväntekijä ei tätä asetusta kumoa.
Semper ubi sub ubi
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

Anatooli. TAW scriptillä muutetaan sitä terraingridiä. Siinä on 4 eri vaihtoehtoa terraingridille.
Image
none - low - normal - high, asetukset muuttaa sitä mainitsemaasi terraingridiä.

Mutta. Katsoin sen addon version documentointia. Siinä on mahdollista ottaa se "none" näppäin pois päältä, jolloin ruohoa ei saisi poistettua.

Code: Select all

If you want to disable the grass Option 'None' just set in your missions init.sqf: tawvd_disablenone = true;
Mutta en tiedä mistä Jp löysi sen että piirtoetäisyyden vaihteluvälin voisi lukita. Ainakaan siis täältä addon version puolelta.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Post Reply