A-Medical asetukset

Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: A-Medical asetukset

Postby Arska » 28 Jun 2018, 22:24

Castor wrote:Itsekkin kokeilematta huutelen mutta tämä mahtaa vaatia että joka ryhmässä on taistelupelastaja joka on hyvin varustettu? Lisäksi Ryhmänjohtajien varmaan pitää keskittyä "lääkintä"-osuuteen taistelusta.

Kuin niin? Eikös yks hyvä skenaario oo et miesvahvalla osapuolella on vaan medikkejä, jolloin haavoittumiset hidastavat liikettä tällä osapuolella?
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
JoneKone
Posts: 2495
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: A-Medical asetukset

Postby JoneKone » 29 Jun 2018, 10:19

Pelasin keskiviikon ekassa pelissä. Parille pelaajalle kävi vanhanaikaiset ja tuli alaraajaosumat heti alussa. Myös joukkueen ainoa medikki kuoli heti alkuun.

Loppupelin linkkasivat sitten muiden perässä. Tähänhän voi helposti todeta, että oma vika ja että näin se menis irl myös jne. Mutta tuollaisessa tilanteessa niin RJ:llä yleensä ei muuta vaihtoehtoa kuin jättää loukkaantuneen metsään. Ja pelaajalle jää sitten optio joko jäädä kävelemään tai vaan disconnectata. Pelithän pitäisi kuitenkin olla hauskat, joten tohon olisi hyvä keksiä joku juttu.

Steam workshopissa oli ace splint? Senhän vois testata?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: A-Medical asetukset

Postby Keneraali » 29 Jun 2018, 15:28

JoneKone wrote:Pelasin keskiviikon ekassa pelissä. Parille pelaajalle kävi vanhanaikaiset ja tuli alaraajaosumat heti alussa. Myös joukkueen ainoa medikki kuoli heti alkuun.

Loppupelin linkkasivat sitten muiden perässä. Tähänhän voi helposti todeta, että oma vika ja että näin se menis irl myös jne. Mutta tuollaisessa tilanteessa niin RJ:llä yleensä ei muuta vaihtoehtoa kuin jättää loukkaantuneen metsään. Ja pelaajalle jää sitten optio joko jäädä kävelemään tai vaan disconnectata. Pelithän pitäisi kuitenkin olla hauskat, joten tohon olisi hyvä keksiä joku juttu.

Steam workshopissa oli ace splint? Senhän vois testata?


Tämä on yksi iso asia minkätakia itse vastustin/osittain vastustan A-mediä ennenkuin se on tutkittu/testattu ja sovellettu meidän käyttöön.
A2:ssa sai aivan riittävästi kanniskella raajattomia taistelijoita...

Bummeri tekee kyllä hyvää duunia, selkeyttänyt paljon.
Last edited by Keneraali on 29 Jun 2018, 15:30, edited 1 time in total.
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: A-Medical asetukset

Postby Keneraali » 29 Jun 2018, 15:29

-fail-
Bummeri
Posts: 3000
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: A-Medical asetukset

Postby Bummeri » 30 Jun 2018, 16:37

JoneKone wrote:Pelasin keskiviikon ekassa pelissä. Parille pelaajalle kävi vanhanaikaiset ja tuli alaraajaosumat heti alussa. Myös joukkueen ainoa medikki kuoli heti alkuun.


AAR perusteella medikki oli 15 taistelupari ja ne meni ryhmien edelle tekemään jotain. Viidakossa omat ampuivat ensimmäisenä pois pelistä. Joukkueella ei yhtään muuta lämäriä. Ja ilmeisesti nyt jotkut ryhmistä haavoittuivat ja nilkuttivat. He ryhmien mukana kuitenkin suorittivat tehtävän loppuun.

Tähän on useita eri ratkaisuja:

Ensimmäisenä voidaan yhteisönä ja yksilöinä oppia pois siitä että medikki voidaan haaskata kiväärimiehenä tai 15 tiedusteluparina. Lisäksi yhteisönä voidaan oppia siihen, että yksi medikki ei riitä tehtävissä, vaan niitä pitää olla useampi. Medikki on näillä asetuksilla tärkeä assetti pitää hengissä. Tämä ei vaadi muutakuin toistoja sekä asian tiedostamista.

Toinen vaihtoehto on, että laitetaan päälle ace_medical_healHitPointAfterAdvBandage = 1; Tällöin bandaget parantavat myös hitpointteja ja raajat korjaantuu toimintakuntoisiksi samalla kun niihin asetetaan bandageja. Tällöin erillistä prosessia raajarikkojen hoidolle ei ole. En tiedä sitten mikä niiden raajarikkojen merkitykseksi jäisi. Se vaivaisi korkeintaa vain kunnes raajat on taas valkoisella. Tämä on helppo muutos cba asetuksissa tehdä.

Voidaan myös ottaa käyttöön tuo mainitsemasi lisäosa ace splint. Se lisää itemin joka korjaa raajat. Se itemi ei paina käytännössä mitään ja sen avulla voi täysin korjata nilkuttamisen kuka tahansa. Nyt sitten vähän riippuen kenelle niitä splinttejä annetaan, ne vähentävät raajarikkojen merkitystä ja lisäävät vain lääkintäroippeiden skaalaa. Sama laittaa ylläoleva asetus päälle ja olla lisäämättä mitään erillisiä modeja.

Splintti modin asetuksia voidaan myös muuttaa se sellaiseksi, että se splinti kestää esimerkiksi 5 minuuttia ja sen jälkeen se ei enää auta vaivan kanssa. Pitää laittaa uusi splinti jos haluaa jatkaa kulkua, tai saada PAK hoitoa.

Tekniseltä kannalta epäilyttää hieman ottaa käyttöön muun kuin ACE tiimin ylläpitämää lisäosaa lääkintään. Ei tiedä millainen sen ylläpito mahdollisesti tulevaisuudessa on. Ja se pitäisi testaillakkin huolellisemmin. Vaatii vaivaa siis.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 3000
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: A-Medical asetukset

Postby Bummeri » 30 Jun 2018, 16:38

Äänestystulos on muuten tällähetkellä 7 puolesta ja 2 vastaan sisäisellä.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 3000
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: A-Medical asetukset

Postby Bummeri » 04 Jul 2018, 00:55

Huomista varten:

ace_medical_painCoefficient = 1.1; -> 1.2;
Lisätään kivun vaikutusta.

Lisäksi PAK vatii nyt jonkun lääkintä ajoneuvon tai rakennuksen jos sitä tahtoo käyttää.

Tikka sai keskiviikon peliä varten ton Splint lisärin repoon, niin katsotaan nyt kuin se toimii.

Sen myötä PAK voidaan jättää pois. PAK oli ongelmallinen myös siinä suhteessa, että sitä pystyi käyttämään tajuttomaan ja verenhukkaiseen pelaajaan, kunhan raajat oli paikattu. Stable vaatimus ei toiminut niinkuin odotin. Se korjasi kerralla kaikki raajat, poisti kivut kaikki ja myös nollasi kaikki veriongelmat.

Äänestys päättyy sunnuntaina, ja tällähetkellä tulos: 7 puolesta ja 2 vastaan.
Last edited by Bummeri on 04 Jul 2018, 00:55, edited 1 time in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 3000
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: A-Medical asetukset

Postby Bummeri » 04 Jul 2018, 22:45

Code: Select all

// ACE Medical
force ace_medical_ai_enabledFor = 2;
force force ace_medical_AIDamageThreshold = 1.3;
force ace_medical_allowLitterCreation = true;
force ace_medical_allowUnconsciousAnimationOnTreatment = false;
force ace_medical_amountOfReviveLives = -1;
force force ace_medical_bleedingCoefficient = 0.8;
force force ace_medical_blood_enabledFor = 2;
force ace_medical_consumeItem_PAK = 0;
force ace_medical_consumeItem_SurgicalKit = 0;
force ace_medical_delayUnconCaptive = 3;
force force ace_medical_enableAdvancedWounds = false;
force ace_medical_enableFor = 1;
force ace_medical_enableOverdosing = true;
force ace_medical_enableRevive = 0;
force ace_medical_enableScreams = true;
force ace_medical_enableUnconsciousnessAI = 2;
force ace_medical_enableVehicleCrashes = true;
force ace_medical_healHitPointAfterAdvBandage = false;
force ace_medical_increaseTrainingInLocations = false;
force ace_medical_keepLocalSettingsSynced = true;
force force ace_medical_level = 2;
force ace_medical_litterCleanUpDelay = 0;
force ace_medical_litterSimulationDetail = 3;
force ace_medical_maxReviveTime = 120;
force ace_medical_medicSetting = 2;
force ace_medical_medicSetting_basicEpi = 1;
force ace_medical_medicSetting_PAK = 1;
force ace_medical_medicSetting_SurgicalKit = 1;
force ace_medical_menu_allow = 1;
force ace_medical_menu_maxRange = 3;
ace_medical_menu_openAfterTreatment = true;
ace_medical_menu_useMenu = 1;
ace_medical_menuTypeStyle = 0;
force ace_medical_moveUnitsFromGroupOnUnconscious = false;
force force ace_medical_painCoefficient = 1.2;
ace_medical_painEffectType = 0;
force ace_medical_painIsOnlySuppressed = true;
force force ace_medical_playerDamageThreshold = 1.3;
force ace_medical_preventInstaDeath = false;
force ace_medical_remoteControlledAI = false;
force force ace_medical_useCondition_PAK = 1;
force force ace_medical_useCondition_SurgicalKit = 1;
force ace_medical_useLocation_basicEpi = 0;
force ace_medical_useLocation_PAK = 3;
force ace_medical_useLocation_SurgicalKit = 3;

// ADV - ACE Splint
force adv_aceSplint_enable = true;
force adv_aceSplint_reopenChance = 0;
force adv_aceSplint_reopenTime = 600;
force adv_aceSplint_reuseChance = 100;

Varmaan voidaan mennä tällä setillä eteenpäin...

Hoidon Vuokaavio (3).jpg
Hoidon Vuokaavio (3).jpg (51.81 KiB) Viewed 2111 times


Esimerkki loadoutit:

Rifleman

01 kpl - "ACE_morphine"
02 kpl - "ACE_tourniquet"
04 kpl - "ACE_elasticBandage"

MEDIC/CLS

01 kpl - "ACE_adenosine"
12 kpl - "ACE_morphine"
08 kpl - "ACE_epinephrine"
15 kpl - "ACE_elasticBandage"
06 kpl - "adv_aceSplint_splint"
03 kpl - "ACE_tourniquet"
08 kpl - "ACE_bloodIV_500"

Lääkintäajoneuvo tai lääkintäteltta
Lämäri voi lääkintä-teltassa tai -ajoneuvossa käyttää PAKia. PAK toimii potilaaseen joka ei vuoda verta enää. PAK korjaa kaikki ongelmat ja nollaa kaiken damagen. Se lisää veret ja poistaa kaiken kivun pysyvästi.

40 kpl - "ACE_elasticBandage"
01 kpl - "ACE_personalAidKit"
Last edited by Bummeri on 07 Jul 2018, 13:12, edited 1 time in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 3000
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: A-Medical asetukset

Postby Bummeri » 04 Jul 2018, 22:46

Alkakaas tekeen tehtäviä.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 3000
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: A-Medical asetukset

Postby Bummeri » 08 Jul 2018, 16:21

Äänestys on ratkennut puoliltapäivin. 8 ääntä puolesta ja 2 vastaan. Siirrymme siis A-medicaliin.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi

Return to “Modit”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests