Page 1 of 1

ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Posted: 08 Sep 2015, 18:48
by Arska
Kaikki ACE medical settingsit[+] Spoiler

Code: Select all

ace_medical_level = 1;						// 0,1,2 	"Disabled", "Basic", "Advanced"
ace_medical_medicSetting = 1;					// 0,1,2 	"Disabled", "Normal", "Advanced"
ace_medical_enableFor = 0;						// 0,1 	"Players only", "Players and AI"
ace_medical_enableOverdosing = 1;				// BOOLEAN
ace_medical_bleedingCoefficient = 1;			// kerroin arvo, kuinka tehokas vuotaminen?
ace_medical_painCoefficient = 1;				// kerroin arvo, kuinka tehokas kipu?
ace_medical_enableAirway = false;				// BOOLEAN
ace_medical_enableFractures = false;			// BOOLEAN
ace_medical_enableAdvancedWounds = false;		// BOOLEAN
ace_medical_enableVehicleCrashes = 1; 			// BOOLEAN
ace_medical_enableScreams = 1; 				// BOOLEAN
ace_medical_playerDamageThreshold = 1;			// COEF
ace_medical_AIDamageThreshold = 1;				// COEF
ace_medical_enableUnconsciousnessAI = 1;		// 0,1,2 	"Disabled", "50/50", "Enabled"
ace_medical_remoteControlledAI = 1;				// BOOLEAN
ace_medical_preventInstaDeath = 0;				// BOOLEAN
ace_medical_enableRevive = 1;					// 0,1,2 	Disabled", "Players only", "Players and AI"
ace_medical_maxReviveTime = 120;				// Scalar
ace_medical_amountOfReviveLives = -1;			// Scalar
ace_medical_allowDeadBodyMovement = 0;			// BOOLEAN
ace_medical_allowLitterCreation = 1;			// BOOLEAN
ace_medical_litterSimulationDetail = 3;			// 0,1,2,3,4 	values[] = {"Off", "Low", "Medium", "High", "Ultra"}; 	_values[] = { 0, 50, 100, 1000, 5000 }; 	isClientSettable = 1;
ace_medical_litterCleanUpDelay = 0;				// Scalar
ace_medical_medicSetting_PAK = 1;				// 0,1,2 	"Anyone", "Medics only", "Doctors only"
ace_medical_medicSetting_SurgicalKit = 1;		// 0,1,2 	"Anyone", "Medics only", "Doctors only"
ace_medical_consumeItem_PAK = 0;				// 0,1 	"No", "Yes"
ace_medical_consumeItem_SurgicalKit = 0;		// 0,1 	"No", "Yes"
ace_medical_useLocation_PAK = 3; 				// 0,1,2,3,4 	"Anywhere", "Medical vehicles", "Medical facility", "vehicle & facility", "Disabled"
ace_medical_useLocation_SurgicalKit = 2; 		// 0,1,2,3,4 	"Anywhere", "Medical vehicles", "Medical facility", "vehicle & facility", "Disabled"
ace_medical_useCondition_PAK = 0;				// 0,1 	"Anytime", "Stable"
ace_medical_useCondition_SurgicalKit = 0; 		// 0,1 	"Anytime", "Stable"
ace_medical_keepLocalSettingsSynced = 1; 		// BOOLEAN
ace_medical_healHitPointAfterAdvBandage = 0; 	//BOOLEAN
ace_medical_painIsOnlySuppressed = 1;			// BOOLEAN
ace_medical_painEffectType = 0;				// (painEffect_Flash), (painEffect_Chroma)	isClientSettable = 1;
ace_medical_allowUnconsciousAnimationOnTreatment = 0; //BOOLEAN
ace_medical_moveUnitsFromGroupOnUnconscious = 0;		//BOOLEAN
ace_medical_menuTypeStyle = 0;						// values[] = {CSTRING(useSelection)/*, CSTRING(useRadial)*/};
Esimerkki käytöstä parametrinä
Description.ext[+] Spoiler

Code: Select all

class Params
{
	class param0
	{
		title = "Medical Level";
		values[] = {1,2};
		texts[] = {"Basic","Advanced"};
		default = 2;
	};
};
init.sqf[+] Spoiler

Code: Select all

ace_medical_level = paramsArray select 0;
Tätä muokkaamalla voi vaikka kaikkiin tehtäviin tehdä tuen Amed ja Bmed. Tuossa kaikissa ACEn med asetuksissa on vielä muutama turha muuttuja (pari client säätöä)

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Posted: 08 Sep 2015, 19:23
by Temppa
Kiitos tästä, toivottavasti joku jaksaa tehdä tästä järkevän parametri skriptin jonka voi nakata tehtäviin :D.

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Posted: 08 Sep 2015, 22:22
by Arska
Nyt ihan lonkalta heitän että jos laittaa kartalle A- ja Bmed moduulit, säätää kivasti oikein ja laittaa medical moduulista saman kuin default tuolle parametrille, niin silloin asetukset ois helppo säätää tehtäväntekijällä. tuo init.sqf taitaa ajaa moduliien jälkeen, jolloin vaikka module sanoo leveliksi basic niin parametri määrää ja silloin niillä Amed moduulin asetuksilla on vaikutusta.

Tämä siis sivistynyt arvaus joka olettaa että if (basic) { ignore Amed settings }

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Posted: 09 Sep 2015, 05:23
by madreizka
Saako gearit jotenkin synkronoitua tähän?

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Posted: 09 Sep 2015, 15:29
by Castor
helposti, scriptan tekijä vain ilmoittaa mitkä tavarat on relevantteja.

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Posted: 09 Sep 2015, 16:59
by madreizka
Castor wrote:helposti, scriptan tekijä vain ilmoittaa mitkä tavarat on relevantteja.
Joo mutta mää tarkoitan että turhaa ne medikit mitään amedical kamaa mukanaan kantaa jos parametristä B käytössä.

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Posted: 09 Sep 2015, 17:36
by Arska
käytä if (ace_medical_level == 1) {anna Baskaa} else if (ace_medical_level == 2) {anna Asiallista kamaa} else {joku kusee sun, ei mun, koodeissa}

ihan perus gear skripti keissi

EDIT (nyt näin avutumisten jälkeen):
ELI: ace_medical_level on GLOBAALI muuttuja -> kaikki scriptit saa tuon arvon -> voit käyttää samaa muuttujaa

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Posted: 10 Nov 2015, 09:46
by Cpl Honkonen
Mitenkä se tämä skripti toimii? Mulla hyvä pohjatehtävä nyt johon haluan ab vaihtoehdon mutta jonkun täytyy selventää toi käyttö.

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Posted: 10 Nov 2015, 22:58
by Arska
Cpl Honkonen wrote:Mitenkä se tämä skripti toimii? Mulla hyvä pohjatehtävä nyt johon haluan ab vaihtoehdon mutta jonkun täytyy selventää toi käyttö.
Ekassa postauksessa esimerkki. Perus parametri höttöä ja globaaleja muuttujia.

https://en.wikipedia.org/wiki/Global_variable
https://community.bistudio.com/wiki/Arm ... Parameters

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Posted: 11 Nov 2015, 07:24
by Cpl Honkonen
Joo sain toimimaan aika nopeesti tuon postauksen jälkeen. Kai tuo sekotti vaan kun siinä oli tuo listaus niistä medical parametreistä.