ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Postby Arska » 08 Sep 2015, 18:48

Kaikki ACE medical settingsit[+] Spoiler

Code: Select all

ace_medical_level = 1;                  // 0,1,2    "Disabled", "Basic", "Advanced"
ace_medical_medicSetting = 1;               // 0,1,2    "Disabled", "Normal", "Advanced"
ace_medical_enableFor = 0;                  // 0,1    "Players only", "Players and AI"
ace_medical_enableOverdosing = 1;            // BOOLEAN
ace_medical_bleedingCoefficient = 1;         // kerroin arvo, kuinka tehokas vuotaminen?
ace_medical_painCoefficient = 1;            // kerroin arvo, kuinka tehokas kipu?
ace_medical_enableAirway = false;            // BOOLEAN
ace_medical_enableFractures = false;         // BOOLEAN
ace_medical_enableAdvancedWounds = false;      // BOOLEAN
ace_medical_enableVehicleCrashes = 1;          // BOOLEAN
ace_medical_enableScreams = 1;             // BOOLEAN
ace_medical_playerDamageThreshold = 1;         // COEF
ace_medical_AIDamageThreshold = 1;            // COEF
ace_medical_enableUnconsciousnessAI = 1;      // 0,1,2    "Disabled", "50/50", "Enabled"
ace_medical_remoteControlledAI = 1;            // BOOLEAN
ace_medical_preventInstaDeath = 0;            // BOOLEAN
ace_medical_enableRevive = 1;               // 0,1,2    Disabled", "Players only", "Players and AI"
ace_medical_maxReviveTime = 120;            // Scalar
ace_medical_amountOfReviveLives = -1;         // Scalar
ace_medical_allowDeadBodyMovement = 0;         // BOOLEAN
ace_medical_allowLitterCreation = 1;         // BOOLEAN
ace_medical_litterSimulationDetail = 3;         // 0,1,2,3,4    values[] = {"Off", "Low", "Medium", "High", "Ultra"};    _values[] = { 0, 50, 100, 1000, 5000 };    isClientSettable = 1;
ace_medical_litterCleanUpDelay = 0;            // Scalar
ace_medical_medicSetting_PAK = 1;            // 0,1,2    "Anyone", "Medics only", "Doctors only"
ace_medical_medicSetting_SurgicalKit = 1;      // 0,1,2    "Anyone", "Medics only", "Doctors only"
ace_medical_consumeItem_PAK = 0;            // 0,1    "No", "Yes"
ace_medical_consumeItem_SurgicalKit = 0;      // 0,1    "No", "Yes"
ace_medical_useLocation_PAK = 3;             // 0,1,2,3,4    "Anywhere", "Medical vehicles", "Medical facility", "vehicle & facility", "Disabled"
ace_medical_useLocation_SurgicalKit = 2;       // 0,1,2,3,4    "Anywhere", "Medical vehicles", "Medical facility", "vehicle & facility", "Disabled"
ace_medical_useCondition_PAK = 0;            // 0,1    "Anytime", "Stable"
ace_medical_useCondition_SurgicalKit = 0;       // 0,1    "Anytime", "Stable"
ace_medical_keepLocalSettingsSynced = 1;       // BOOLEAN
ace_medical_healHitPointAfterAdvBandage = 0;    //BOOLEAN
ace_medical_painIsOnlySuppressed = 1;         // BOOLEAN
ace_medical_painEffectType = 0;            // (painEffect_Flash), (painEffect_Chroma)   isClientSettable = 1;
ace_medical_allowUnconsciousAnimationOnTreatment = 0; //BOOLEAN
ace_medical_moveUnitsFromGroupOnUnconscious = 0;      //BOOLEAN
ace_medical_menuTypeStyle = 0;                  // values[] = {CSTRING(useSelection)/*, CSTRING(useRadial)*/};

Esimerkki käytöstä parametrinä
Description.ext[+] Spoiler

Code: Select all

class Params
{
   class param0
   {
      title = "Medical Level";
      values[] = {1,2};
      texts[] = {"Basic","Advanced"};
      default = 2;
   };
};

init.sqf[+] Spoiler

Code: Select all

ace_medical_level = paramsArray select 0;


Tätä muokkaamalla voi vaikka kaikkiin tehtäviin tehdä tuen Amed ja Bmed. Tuossa kaikissa ACEn med asetuksissa on vielä muutama turha muuttuja (pari client säätöä)
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Postby Temppa » 08 Sep 2015, 19:23

Kiitos tästä, toivottavasti joku jaksaa tehdä tästä järkevän parametri skriptin jonka voi nakata tehtäviin :D.
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Postby Arska » 08 Sep 2015, 22:22

Nyt ihan lonkalta heitän että jos laittaa kartalle A- ja Bmed moduulit, säätää kivasti oikein ja laittaa medical moduulista saman kuin default tuolle parametrille, niin silloin asetukset ois helppo säätää tehtäväntekijällä. tuo init.sqf taitaa ajaa moduliien jälkeen, jolloin vaikka module sanoo leveliksi basic niin parametri määrää ja silloin niillä Amed moduulin asetuksilla on vaikutusta.

Tämä siis sivistynyt arvaus joka olettaa että if (basic) { ignore Amed settings }
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
madreizka
Posts: 1213
Joined: 28 Jun 2014, 21:19

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Postby madreizka » 09 Sep 2015, 05:23

Saako gearit jotenkin synkronoitua tähän?
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Postby Castor » 09 Sep 2015, 15:29

helposti, scriptan tekijä vain ilmoittaa mitkä tavarat on relevantteja.
User avatar
madreizka
Posts: 1213
Joined: 28 Jun 2014, 21:19

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Postby madreizka » 09 Sep 2015, 16:59

Castor wrote:helposti, scriptan tekijä vain ilmoittaa mitkä tavarat on relevantteja.


Joo mutta mää tarkoitan että turhaa ne medikit mitään amedical kamaa mukanaan kantaa jos parametristä B käytössä.
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Postby Arska » 09 Sep 2015, 17:36

käytä if (ace_medical_level == 1) {anna Baskaa} else if (ace_medical_level == 2) {anna Asiallista kamaa} else {joku kusee sun, ei mun, koodeissa}

ihan perus gear skripti keissi

EDIT (nyt näin avutumisten jälkeen):
ELI: ace_medical_level on GLOBAALI muuttuja -> kaikki scriptit saa tuon arvon -> voit käyttää samaa muuttujaa
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Postby Cpl Honkonen » 10 Nov 2015, 09:46

Mitenkä se tämä skripti toimii? Mulla hyvä pohjatehtävä nyt johon haluan ab vaihtoehdon mutta jonkun täytyy selventää toi käyttö.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Postby Arska » 10 Nov 2015, 22:58

Cpl Honkonen wrote:Mitenkä se tämä skripti toimii? Mulla hyvä pohjatehtävä nyt johon haluan ab vaihtoehdon mutta jonkun täytyy selventää toi käyttö.

Ekassa postauksessa esimerkki. Perus parametri höttöä ja globaaleja muuttujia.

https://en.wikipedia.org/wiki/Global_variable
https://community.bistudio.com/wiki/Arm ... Parameters
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ACE medical module scriptillä ja paramtereinä

Postby Cpl Honkonen » 11 Nov 2015, 07:24

Joo sain toimimaan aika nopeesti tuon postauksen jälkeen. Kai tuo sekotti vaan kun siinä oli tuo listaus niistä medical parametreistä.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen

Return to “Scriptit”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest