Bon Artillery - Epäsuorantulen tilaus scripti

Post Reply
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Bon Artillery - Epäsuorantulen tilaus scripti

Post by Annddy »

Koska tätä ohjetta nyt on taidettu mäkelältä odottaakkin. Niin tyydyn nyt itse laittamaan tämä tänne.

Image

http://www.armaholic.com/page.php?id=9056

1. Siirrä Bon_artillery kansio omaan tehtäväkansioosi

2. Lisää seuraava rivi init.sqf

Code: Select all

[] execVM "bon_artillery\bon_arti_init.sqf";
3. Lisää seuraava rivi description.ext tiedostoon.

Code: Select all

#include “bon_artillery\Description.ext”
4. Aseta tehtäväeditorissa Class --> Game Logic --> Nimeä se nimellä Server.

Nytten se vaikein osuus joka tuottaa monelle ongelmia, suosittelen lukemaan mukana tulevan PDFän. Mutta autetaan lyhyesti.

Avaa Bon_artillery_init.sqf joka löytyy Bon_Artillery kansiosta. Täältä voit määrittää nimen tykistölle (Näkyy siis sidechatissa FOlle), defuna "Steel Rain" :D, tykkien määrän, defuna 24 shelliä per tunti. (Riittää hyvin). Itse noita yritin muokata, mutten saanut toimimaan enää tehtävässä, joten olen käyttänyt noita default asetuksia.

Kuka tätä voi käyttää (Samasta tiedostosta löytyy ylläolevien alapuolelta)

[] = Sisäpuolelle asetetaan esimerkiksi Sniper, jolloin Sniper class on ainoa joka voi käyttää requestia. Tämä defaulttina muistaakseni Squad leader, tyhjennä [] alla olevan näköiseksi

Code: Select all

_arti_cond_classes = [];
[] = Sisäpuolelle asetetaan esimerkiksi West jolloin kaikki Bluefor puolella voi käyttää. Tämä muistaakseni defaulttina Bluefor, joten tyhjennä [] alla olevan näköiseksi.

Code: Select all

_arti_cond_sides = [];
Seuraavaksi mitä itse olen käyttänyt ja parhaaksi todennut
Aseta tuo ACE_Rangefinder_OD sulkujen sisälle. Pelaaja/Slotti jolla on varustuksessa Rangefinder on ainoa joka voi tilata epäsuoraa tulta. Tämä on helppo asettaa kitlisti scriptissä. Huom! Jos TVTässä vastustaja puolella on käytössä Rangefinder, hekin voivat tilata tulta joka käyttää yhteisiä paukkuja ja tykkejä.

Code: Select all

_arti_cond_weapons = ["ACE_Rangefinder_OD"];
Makela
Posts: 899
Joined: 29 Sep 2013, 11:37

Re: Bon Artillery - Epäsuorantulen tilaus scripti

Post by Makela »

Kuvassa oleva käyttöliittymä on hieman erillainen, kun itseni käyttämässä versiossa. Liekkö vanhempi tai jotenkin muuten editoitu.
Tiedän, siinä viestissä on kirjoitusvirheitä! Mitäs sitten!?
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: Bon Artillery - Epäsuorantulen tilaus scripti

Post by Annddy »

Googlettelin tuon kuvan, tosin mulla mielestäni on samanlainen liittymä itse pelissä.
Makela
Posts: 899
Joined: 29 Sep 2013, 11:37

Re: Bon Artillery - Epäsuorantulen tilaus scripti

Post by Makela »

Scriptistä on havaittu uusia ominaisuuksia: jos tehtävässa +60 pelaajaa ja botteja vastassa, tuo matala FPS aivan tajuttoman hidastuksen järjestelmässä. Tästä siis konsensus = suositeltavaa käyttäväksi alle 40 pelaajaa hommissa.
Tiedän, siinä viestissä on kirjoitusvirheitä! Mitäs sitten!?
Post Reply