Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka

Post Reply
User avatar
Anssi
Posts: 597
Joined: 21 Feb 2014, 19:43
Location: Vantaa

Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka

Post by Anssi »

Skripti, jolla saat tehtävääsi johtajan itse valitseman spawnipaikan.

Tehtävässä johtaja voi itse valita spawnipaikan painamalla briiffin aikana SHIFT + HIIRENVASEN. Skripti sitten siirtää pelin alettua kaikki tietyllä alueella ovat ei-karttaobjektit johtajan haluamaan paikkaan.

Skripti on lainattu ilee:n joskus taannoin tekemästä "TVT50 Cache Hunt" -tehtävästä.
ChooseStart.Stratis.rar
(3.61 KiB) Downloaded 303 times
ONGELMIA:

Spawnin valitseminen huonoon paikkaan on erityisesti ajoneuvoille kohtalokasta.
Image[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.']Image[/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka

Post by Keneraali »

Onko mahdollista antaa valinta mahdollisuus usealle osalle, ei pelkästään Führerille?
User avatar
Anssi
Posts: 597
Joined: 21 Feb 2014, 19:43
Location: Vantaa

Re: Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka

Post by Anssi »

Keneraali wrote:Onko mahdollista antaa valinta mahdollisuus usealle osalle, ei pelkästään Führerille?
On kyllä, muuttamalla tätä osaa:

Rivi 37: if ("johtaja" == vehicleVarName player) then {

Tuohon lisää muita muuttujia.
Image[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.']Image[/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
User avatar
zpeed
Posts: 108
Joined: 10 Feb 2015, 20:08
Location: Kuopio

Re: Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka

Post by zpeed »

Pystyykö tota aluetta säätää itse mille ei tahdo spawnin osuvan? Nyt näyttää tekevän rinkulan kohdemarkkerin ympärille mihin ei ole mahdollista aloitusta sijoitettavan.
Furrezi
Posts: 23
Joined: 23 Nov 2015, 11:27

Re: Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka

Post by Furrezi »

zpeed wrote:Pystyykö tota aluetta säätää itse mille ei tahdo spawnin osuvan? Nyt näyttää tekevän rinkulan kohdemarkkerin ympärille mihin ei ole mahdollista aloitusta sijoitettavan.
Ainakin kokoa voit säätää muokkaamalla init.sqf tuota distance KOHDE_MARKKERI > 1000, jossa 1000 on etäisyys kohteesta metreinä, kuinka lähelle kohdetta voi aloituksen asettaa. Jos laitat ympyrämerkin karttaan niin muista muuttaa myös sen koko samaan kuin tuolla initissä.

Code: Select all

if("johtaja" == vehicleVarName player) then {		
//onMapSingleClick {if (_shift && (time < 2)) then {[_pos] execVM 'markerHandler.sqf'};};
onMapSingleClick {if (_shift && (time < 2) && (_pos distance KOHDE_MARKKERI > 1000)) then {[_pos] execVM 'markerHandler.sqf'};};
};
Tässä skriptissä tais olla JIP-ongelmia ja aloituspaikan voi valita vain kerran, muuten ei toimi. Eli ei oikeastaan toimi niinku pitäisi.
Post Reply